Zapełnij koszyk produktami biorącymi udział w promocji i otrzymaj rabat według poniższej tabeli! Na górze każdego produktu promocyjnego znajdziesz odpowiednią informację.
Kategorie i marki wyłączone z promocji koszykowej:
Casablanca to niemiecka marka, która została stworzona przez projektanta Dietera K. Weisa w 1980 roku. Marka wyróżnia się przede wszystkim minimalizmem, prostotą oraz dużą funkcjonalnością lamp. Za sprawą uniwersalnego designu produkty marki Casablanca doskonale spisują się zarówno w biurowcach, jak i domowej przestrzeni, a ich estetyczne wykonanie nadaje niesamowitego klimatu nowo zaaranżowanym pomieszczeniom. Charakterystycznym motywem designerskim marki są smukłe, pionowe elementy, pełniące role szkieletów konstrukcji.
Casablanca to niemiecka marka, która została stworzona przez projektanta Dietera K. Weisa w 1980 roku. Marka wyróżnia się przede wszystkim minimalizmem, prostotą oraz dużą funkcjonalnością lamp. Za sprawą uniwersalnego designu produkty marki Casablanca doskonale spisują się zarówno w biurowcach, jak i domowej przestrzeni, a ich estetyczne wykonanie nadaje niesamowitego klimatu nowo zaaranżowanym pomieszczeniom. Charakterystycznym motywem designerskim marki są smukłe, pionowe elementy, pełniące role szkieletów konstrukcji.
Dzięki swojemu uniwersalnemu charakterowi, lampy marki Casablanca sprawdzą w wielu miejscach. Omawiana marka wyróżnia się starannością i dokładnością w zakresie realizowanych przez nią produktów oraz przywiązaniem do najwyższej jakości materiałów. Poszczególne modele lamp Casablanca doskonale wpiszą się w wystrój pomieszczeń o klasycznym charakterze, jak i tych o nowoczesnym designie.
Wielu konsumentów ceni markę Casablanca za niezwykłą dokładność, którą charakteryzują się opracowywane przez nią projekty lamp. Każdy produkt marki Casablanca wyróżnia się starannym wykonaniem, które stanowi o wysokiej jakości wytwarzanych towarów. Osoby ceniące wysokojakościowe produkty - oprawione oryginalnym designem - znajdą odpowiadającą im pozycję w ofercie marki Casablanca.
Unikalny, minimalistyczny design produktów stanowi odpowiedź na rosnący popyt konsumencki. Casablanca udowodnił, że to co proste nie musi być nudne, a siła produktu nie mieści się w mnogości jej ozdobników, ale w przemyślanej budowie i spójności konstrukcyjnej.